اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

توجه توجه توجه 

یه شخص مریضی هست که معلوم نیست از کجا و چرا تامین میشه و چه اهداف کثیفی داره !برای من به اندازه مگسی که وز وز میکنه اهمیت نداره !
این شخص مریض با نام و اعتبار وبلاگ من تو وبلاگهای مختلف فهاشی و توهین میکنه و شماره ای هم از خودش میزاره 
09356674419!
نه نظریات احمقانش متعلق به من هست و نه شمارش !دوستان لطفا از این آدم مریض و شمارش شکایت کنین تا دیگه مزاحم کسی نشه !

  • معترض

نظرات  (۶)

  • خالق زیبایی
  • سلام دوست مهربان گرامی عالی قدرم هر حرف که شما مهربان میزنید برای این بنده فرق نمی کنند
    این خودد تو هستی که دیگران را در آینه خودد میبینی من نیستم ماندی شما اگر باز هم دوست دارید فرق نمی کنند شماره من هم است تماس بیگیرید سوال کنید جواب میدهم حرهای شما مهربان ماندی یک مسلمان کامل نیست
    باز هم ببخشید اگر مقابل شما گستاخی کرده باشم ما خاک پای تام مردم هستم
    پاسخ:
    سلام 
    تشکر 
    سلام یکی با اسم و ادرس من اینور اونور کامنت میذاره اینو گفتم که اگه سراغ تو هم اومد بدونی همون کاری که با تو هم کرد این عوضی هر کی هست خیلی بیشعوره
    پاسخ:
    بله متاسفانه
    سلام
    متن زیر به نام شما در وبلاک من گذاشته شده البته ادعای تون اینه که کسی دیگه میزاره نمی دانم آن کیست ولی به نظر من خودش حرام زاده است که این ادعارا برای دیگران میکنه

    «سلام هموطن . عکسی که توی وبلاگت گذاشتی رو هرچه سریعتر بردار . هدف از گذاشتن عکس نشون میده نیت شومی داری اونم نشون دادن خودت به ناموس مردمه مرگ بر تو حرامزاده»

    در ضمن مگه تو (نویسنده متن) مسئول ناموس مردمی؟ به ناموس خودت بگو نگاهم نکنه
    و مطلب دیگر این که چطور در بین دنیایی از عکس در قضای مجای (از انواع عکس های نیمه برهنه و سکس گرفته تا با حجاب ترین کعس ها) فقط عکس من در منظر ناموس تو (نویسنده منت) قرار گرفته است؟ از اینجا معلوم میشود که خودت نیت شومی داری و یا حرامزاده ای عزیزم.
    پاسخ:
    بله همینطوره 
    حتما خودشون حرامزاده هستن
  • مدافعان حرم
  • مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    حتما برادر
    موفق و پیروز باشین
    واقعاً مایه تاسفه برای اون خواهر یابرادری که همچین کاره ناشایستی باشما کرده...من ازشون خواهش میکنم دست ازاین کارشون بردارن اگه قرارباشه هرکی سوءاستفاده کنه که سنگ روسنگ بندنمیشه
    شمام عصبانی نباشید آن شاا... درست میشه ;-)بخندید
    پاسخ:
    تشکر
    سلام اقای شریفی
    این آدم هنوز دست از سرت برنداشته
    حساسیت به خرج نده تو کار خودتو بکن
    سلام من رو هم به بچه ها برسان اگه یادت اومد و منو شناختی
    پاسخ:
    سلام
    آقایی
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی