اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا ...

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا ...

ترسم بماند بر دلم آرزوی کربلا ...

تشنه آب فراتم ای عجل مهلت بده...

تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا...

سلام دوستان

مثل اینکه مولای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کم کم نامه مارو هم امضا کرد و دعوت شدیم به دیار عشق و به پا و سر دویدن به سوی بین الحرمین ...

تو این چند ساله خوبی و بدیی از ما دیدین حلال بفرمایید ....

 

نظرات  (۳)

  • یه بی لیاقت
  • ین روزا دلم عجیب گرفته....
    این روزا حال غریبی دارم....
    این روزا دلم هوای گریه کرده....
    عجیب آسمون هم حالش مث منه....
    چند روزیه انگاری بغض داره... اما نمی دونم چرا نمی باره...
    مثل من... اما.... نه....اونروزی که تصویر بین الحرمینتو دیدم انگاری....
    آره...یادم افتاد....
    یاد تو هر بغضی رو میشکنه....
    یاد غربتت....یاد ابوالفضلت....یاد شش ماهه....یاد سه ساله...یاد....

    دلم عجیــــــــــــب هوای کربــــــــــلا داره .اما لیاقت نداشتم آقا بطلبه.
    خوش به سعادت شما .
    التــــــــــــــــــــــــــــــــــماس دعا
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    انشالله که شما هم دعوت میشین
    گاهی پای دل زیارتش بسیار با معرفتتر هست
    محتاجیم به دعا
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا :)
    ازلطفه خدای مهربونم امسال زیارت مولامون نصیبم شد....آی که گفتید یه حال وهوایی داشت تا پامو گذاشتم توبین الحرمین جلوی اشکامو نتونستم بگیرم برای همتون دعا کردم همینطور شما.;-)
    راستی من همیشه به سایتتون سرمیزنم خیلی عالیه
    پاسخ:
    خیلی لطف دارید
    این حقیر رو شرمنده میکنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی